torsdag 2 oktober 2025

Vi är....

Vi är verkligt ömkliga varelser! vi tvåbenta,som benäms människor. Vi krigar och ojjar oss över att vi inte alla är rika. Vi slåss om utrymme på vår jord genom att döda varandra, kanske är vi för många, men det ordnar sig på sikt, när inga barn föds! Men blir det något ljus i den nattsvarta tillvaron? Vi trodde på en bättre värld. Vi rustade ned och slopade värnplikten, den blev frivillig. Vad fel vi trodde. Det är alltid men som startar krig av nån anledning.

Source

Inte idag

Idag är det dagen då det är dags att göra någon nytta, hämtaupptvätten från Källaren, fara och handla lite krubb, tanka bilen och gå in på R...